‘All om all’: een zijsprongetje

Doorheen mijn queeste leerde ik een aantal nieuwe mensen kennen. Eén ervan wil ik, samen met haar werk, in een apart blogstukje in de kijker zetten. Silvana Panciera bezocht, net als mij met een mannelijke gezel, alle begijnhoven en bestudeerde deze markante vrouwen. Via een bezoek aan het begijnhof van Anderlecht (waarover later meer) kwam ik met haar in contact. Hierbij deel ik graag de door haar gemaakte documentaire ‘All om all’ als eerbetoon aan de sterke vrouwen van weleer. De openingsvraag van de reportage herken ik ten gronde… deze komt overeen met mijn vraag naar en nood aan ‘herstory’!

Reacties zijn welkom! Veel kijkplezier!

One thought on “‘All om all’: een zijsprongetje

Leave a Reply

